levertijd winkels helpdesk contact verzendkosten

Informatie rondom garantie, retour en klachten

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Heeft u gekozen voor een duurdere verzendoptie, dan worden alleen de standaard verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour zenden van u thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht neemt u eerst contact met ons op via backoffice@gps.nl en vervolgens het retourformulier te gebruiken, hier te downloaden (PDF).

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag en eventuele verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

- Computersoftware die geactiveerd is of waarvan de verzegeling verbroken is.

- Apparaten die online geregistreerd zijn bij de fabrikant

Garantie

WayPoint staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Op al onze producten geldt in de regel een garantietermijn van 2 jaar.

Mocht u aanspraak willen maken op de garantie neem dan contact met ons via onderstaande gegevens. Onze eigen technische dienst zal in eerste instantie zijn uiterste best doen de garantieafhandeling in eigen huis te realiseren alvorens de fabrikant in te schakelen. Daartoe kan een product opgestuurd worden of afgegeven worden bij één van onze winkels.

Heeft u een klacht over ons of over één van onze producten, neem dan contact met ons op. In de regel zullen klachten binnen 2 werkdagen in behandeling genomen worden.

Arbitrage

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar backoffice@gps.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Voor rechtszaken is het Nederlandse recht van toepassing. Bij onoplosbare geschillen tussen koper en WayPoint zal de uitspraak van de Nederlandse rechter bindend zijn.

Contactgegevens

WayPoint Notter B.V.
Rijssensestraat 170
7642NN Wierden
sales@gps.nl
0548-541803

KVK 08117607
BTW NL8122.72.596.B01