levertijd winkels helpdesk contact verzendkosten

bestelprocedure

Wanneer u artikelgegevens oproept dan staat er linksonder een "in winkelwagen" knopje. Daarmee plaatst u het artikel in uw virtuele winkelwagentje (of op uw bestellijst, zo u wilt). Dit kunt u bij meerdere artikelen doen totdat u alles bij elkaar gezocht heeft wat u wilt bestellen.

Om de bestelling af te ronden, klikt u linksboven in de blauw balk op het winkelwagen symbool: . Er verschijnt dan een overzicht van de geselecteerde artikelen. U kunt foutief gekozen artikelen weer verwijderen door op het vuilnisbakje te klikken dat aan het einde van de artikel regel staat.

Mocht u niet meteen willen bestellen maar toch uw lijstje willen bewaren voor aan later moment, dan kunt u deze opslaan als een wenslijst. U kunt meerdere wenslijsten opslaan, deze worden minstens een jaar lang voor u bewaard. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn, zodat wij weten voor wie wij de wenslijst opslaan. Zo nodig kunt u zich nu eerst registreren.

Als u wèl wilt bestellen, dan klikt u op "afrekenen".

Hiervoor moeten wij wel weten wie u bent. Het handigste is dat u zich registreert bij ons, indien u opnieuw bestelt dan zijn alle gegevens al bekend en kunt u ook uw bestelhistorie bekijken. Als gebruikersnaam wordt uw email adres gebruikt. Een wachtwoord wordt voor u gegenereerd en naar uw email adres gestuurd. U kunt altijd een nieuw wachtwoord laten genereren, deze wordt dan weer naar uw email adres gestuurd.

Als u per sé geen registratie wilt, dan kunt u kiezen voor "eenmalige klant". U krijgt dan geen wachtwoord toegezonden; uw gegevens worden uiteraard wel opgeslagen omdat wij anders de bestelling niet in behandeling kunnen nemen.

U kiest de betaal- en verzendwijze. Afhankelijk van het totaalbedrag en verzendwijze worden de verzendkosten bepaald. Bij de keuze voor afhalen kunt u aangeven bij welke vestiging van Waypoint u de bestelling wenst af te halen.

Volgende stap is de keuze van factuur- en evt. verzendadres.

Indien u gekozen heeft voor online betalen, wordt u nu naar de betalingsdienst gestuurd. Na betaling is de bestelling definitief geplaatst.

Indien u een andere betaalwijze dan online betalen gekozen heeft, dan krijgt u de mogelijkheid de bestelling alsnog af te breken, of definitief te plaatsen.

Na het definitief plaatsen van de bestelling ontvangt u een email bericht met daarin de gegevens. U wordt verder via email op de hoogte gehouden van de voortgang.

Indien u vragen of opmerkingen heeft m.b.t. uw bestelling, dan kunt u die sturen aan sales@gps.nl o.v.v. uw ordernummer (staat in de bevestigings email bericht).