levertijd winkels helpdesk contact verzendkosten

Levertijd

Tijdens het bestellen van je artikel(en) heb je kunnen zien of een artikel op voorraad is. Indien een artikel 'online op voorraad' is dan wordt je bestelling direct in behandeling genomen en verzenden we op basis van de gekozen verzendmethode. Dat kan via PostNL of via avondbezorging door Fadello.

  • PostNL

    Kies je voor levering via PostNL en je bestelling is geplaatst voor 15.00 uur dan wordt deze nog dezelfde dag (maandag tot en met vrijdag) verstuurd. Normaal gesproken wordt je pakket dan de volgende dag aangeboden op het door jou opgegeven verzendadres.
    Bent je niet thuis, dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je het pakket wilt laten bezorgen. Je kunt je keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven. Als je geen bezorgmoment kiest, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Lukt het dan weer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor je op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna gaat het pakket retour naar WayPoint. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je het pakket ophaalt, anders mogen ze het pakket niet aan je meegeven.

  • Nieuw is de avondbezorging via Fadello

    Kies je voor avondbezorging en bestel je voor 12.00 uur (met uitzondering van zaterdag en zondag), dan wordt je pakket vanavond tussen 18.00 en 22.30 uur thuis bezorgd! Bestel je tussen 12.00 uur en 23.59 uur (met uitzondering van vrijdag en zaterdag) dan wordt je pakket morgenavond tussen 18.00 uur en 22.30 uur bezorgd. Bestel je op vrijdag tussen 12.00 uur en 17.00 uur dan wordt je pakket zaterdagavond tussen 18.00 uur en 22.30 uur bezorgd. Bestellingen van vrijdag na 17.00 uur, van zaterdag en van zondag worden maandagavond bezorgd.

    Ben je niet thuis? Dan kan het zijn dat je door de bezorger gebeld wordt op het opgegeven telefoonnummer. Of we proberen het pakketje bij de buren af te geven. Zijn je buren niet thuis? Dan bieden we het pakket de volgende avond opnieuw aan. Na twee keer aanbieden gaat het pakket retour naar WayPoint. Tussendoor houden we je middels track en trace zoveel mogelijk op de hoogte van de status van de levering.

    Avondbezorging is niet beschikbaar op de Waddeneilanden en in het buitenland. Wanneer je het pakket met avondbezorging bij een bedrijf laat bezorgen dan moet er natuurlijk wel 's avonds iemand aanwezig zijn om het pakket in ontvangst te nemen.