levertijd winkels helpdesk contact verzendkosten

Levertijd

Tijdens het bestellen van je artikel(en) heb je kunnen zien of een artikel op voorraad is. Indien een artikel 'online op voorraad' is dan wordt je bestelling direct in behandeling genomen en verzenden we op basis van de gekozen verzendmethode. Onze verzendingen gaan via PostNL.

  • PostNL

    Kies je voor levering via PostNL en je bestelling is geplaatst voor 16.00 uur dan wordt deze nog dezelfde dag (maandag tot en met vrijdag) verstuurd. Normaal gesproken wordt je pakket dan de volgende dag aangeboden op het door jou opgegeven verzendadres. De laatste maanden (situatie juni 2020) merken we dat PostNL het dusdanig druk heeft dat het voor kan komen dat pakketten wat vertraagd worden. Met de tracktrace code kun je de actuele verzendstatus en verwachte levermoment in de gaten houden.

    Ben je niet thuis, dan probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je het pakket wilt laten bezorgen. Je kunt je keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven. Als je geen bezorgmoment kiest, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Lukt het dan weer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor je op een PostNL-locatie bij je in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna gaat het pakket retour naar WayPoint. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je het pakket ophaalt, anders mogen ze het pakket niet aan je meegeven.

    Wil je niet dat het pakket bij de buren wordt aangeboden? Kies dan tijdens je bestelling voor het afhalen bij een PostNL afhaallocatie.