levertijd winkels helpdesk contact verzendkosten

Afhaalmogelijkheden gedurende Covid lockdown

Vanaf woensdag 10 februari is het mogelijk om je bestelling af te halen bij een van de WayPoint winkels. In verband met de beschikbare voorraad en mogelijkheden in de winkels bieden we momenteel deze optie alleen in onze winkels in Notter, Moordrecht, Vessem en Hilversum

Op onze bestelsite kun je zien of een artikel op voorraad is in de winkel, is dit niet het geval dan kan het artikel uiteraard wel besteld worden. Wij gaan er dan voor zorgen dat het artikel z.s.m. klaar komt te liggen.

Na het bestellen van een artikel krijg je (minimaal 4 uur later) een bericht wanneer het artikel klaarligt. In deze mail staat ook de link om een afhaaltijdslot te plannen op een aparte website. Wacht altijd op deze mail voor je naar de winkel gaat. Wanneer er geen tijdslot is gepland is het niet mogelijk om een bestelling at te halen. Het is voor ons niet toegestaan om klanten binnen te laten in de winkels. Afhalen gebeurt dus bij de voordeur. Hier is de mogelijkheid om te pinnen of om met creditcard te betalen.

Hieronder de regels zoals ze zijn terug te vinden op www.rijksoverheid.nl uiteraard houden wij ons aan deze regels.

  • Doe vooraf (minimaal 4 uur van te voren) een (online) bestelling bij een winkel of een locatie met een winkelfunctie
  • Je ontvangt een bevestiging met een tijdslot wanneer de bestelling af te halen is
  • Er zit minimaal een dagdeel (4 uur) tussen het bestellen en afhalen
  • De afspraakbevestiging bevat alle praktische informatie over het veilig en vlot afhalen van de bestelling
  • Afhalen doe je alleen en gebeurt aan de deur van de winkel
  • Alleen als je klachtenvrij bent, kan de bestelling worden afgehaald
  • De winkelier zorgt ervoor dat je bestelling klaar staat
  • Betalen doe je thuis vooraf, achteraf of zoveel mogelijk contactloos bij het afhalen
  • Kijk voor meer informatie over het afhalen op deze site.